Nartowski Lucjan | Datowniki eksploatacyjne z okresu GG na przesyłkach poleconych po 1944 roku | 161 |
Redakcja | Będą stosowane… | 162 |
Redakcja | Były stosowane… | 162-163 |
Bartkowiak Henryk | Polonika wśród rosyjskich nalepek polecenia | 164 |
Ostrówka Adam | Gdańskie nalepki "specjalne" | 164 |
Ostrówka Adam | Zatępcze nalepki z Wolnego Miasta Gdańska | 165 |
Ostrówka Adam | "Feldposty" z Pomorza Gdańskiego | 165 |
Ostrówka Adam | Zleceniowy list polecony z Łodzi | 166 |
Ostrówka Adam | "Gdynia - Urząd Telegraficzny" | 166-167 |
Kowalewski Grzegorz | Kolejny błąd na nalepce polecenia | 167 |
Bartkowiak Henryk | Poznań 3 - "poczta peronowa" | 168 |
Wnęk Lech | Nalepki polecenia w typie 1A z błędami | 168 |
Ostrówka Adam | "Koszalin 2" - prowizoryczny stempel polecenia | 169 |
Bartkowiak Henryk | Nalepka polecenia z bazy lotniczej RAF | 169-170 |
Ostrówka Adam | Stemple polecenia z Gdańska z wyróżnikami "masowych nadawców" | 170 |
Kowalewski Grzegorz | "Winiary" Kalisz | 171 |
Nartowski Lucjan | Telekomunikacja Polska S.A. - krakowski druk A4 | 171 |
Kowalewski Grzegorz | Błędny PNA na nalepce z Bełchatowa | 172 |
Kowalewski Grzegorz | Dziwne przypadki up. Wrocław 56 | 172 |
Nartowski Lucjan | Typ 8Ga nadal w obiegu | 173 |
Kowalewski Grzegorz | Nalepki polecenia "blanco" z samą literą "R" | 173 |
Kowalewski Grzegorz | Stemple polecenia z PNA | 174 |
Rowiński Marian | "Świdnik" bez "Lublina" | 174 |
Głowacki Bolesław | Jaki to w końcu urząd pocztowy? | 174-175 |
Kowalewski Grzegorz | Gorsza jakość nowego nakładu nalepek | 175 |
Głowacki Bolesław | "Ucięta" blanco nowego nakładu | 175 |
Kowalewski Grzegorz | Dziwne przypadki nalepek polecenia Trzcianki Lubuskiej | 175-176 |
Redakcja | Samoprzylepne etykiety zabezpiecające | 176 |
Głowacki Bolesław, Rowiński Marian | Listy wartościowe | 177-178 |
Kowalewski Grzegorz | Nowa forma przesyłek wartościowych? | 178 |
Skrzypek Stefan | W sprawie czarnych nalepek okolicznościowych | 179 |
Ostrówka Adam | Stare ambulansowe datowniki | 179 |
Bartkowiak Henryk | Komunikaty | 180 |